Din indkøbskurv er tom.

Handelsbetingelser

Velkommen til

Rosa’s butik

Nyboesgade 29

7100 Vejle

Tlf.: 21 91 50 63

CVR: 34928746

Læs betingelserne grundigt igennem, det er dem du accepterer ved handel på rosasbutik.dk

 

Betaling

Du kan betale med følgende betalingskort: Visa, Visa/Dankort, Visa Electron, MasterCard og Maestro

Beløbet trækkes først fra din konto, når varerne sendes fra vort lager. Betalinger foregår via en krypteret betalingsgateway og er derfor en sikker metode at anvende.

Alle priser er inklusiv 25 % moms og er angivet i danske kroner (DDK)

 

Levering

Rosa’s butik er både en webshop og en fysisk butik. Vi bestræber os altid på at sende ordrer hurtigst muligt og gerne samme dag de modtages, såfremt det kan lade sig gøre. Ellers er normal behandlingstid på en ordre 1 – 3 hverdage, såfremt varerne er på lager. Der sendes kun varer på hverdage.

Er en vare i restordre, sendes hele ordren først når alle varer er på lager, med mindre vi aftaler andet med dig.

Du kan bestille varer uden omdeling med afhentning i pakkeshop/butik – DDK 39.-

Du kan bestille varer med omdeling leveret til din arbejdsplads eller privat adresse – DDK 58.-

Ved køb over DDK 600.- (uden fragt) betaler vi din fragt uden omdeling

Vi benytter Post Danmark eller GLS som forsendelses virksomhed, hvor leveringstiden oftest er 1 – 2 dage. Der tages forbehold for nye regler og ændringer i forhold til Post Danmark/GLS. Fra det øjeblik din ordre er overgivet til Post Danmark/GLS er vi uden indflydelse på leveringstiden. Vi er ikke ansvarlige for eventuelle omkostninger ved forsinkelser på varer, restordrer, fejllevering og fejl i varen pådraget under transporten.

Vi leverer i øjeblikket kun varer til Danmark

Fortrydelsesret

Rosa’s Butik yder 14 dages fortrydelsesret jf. dansk lovgivning ved køb over webshoppen. Fortrydelsesretten løber 14 dage fra den dag, du modtager varerne. Du skal meddele din fortrydelse ved at sende os en e-mail: kontakt@rosasbutik.dk.

Din mail skal indeholde følgende

  • Skriv Fortryd i emnfeltet

  • Navn og adresse

  • Ordre nummer

  • Dato for bestilling

  • Dato for modtagelse

  • Evt kontonummer (skal være det samme som blev brugt ved køb af varen)

Retur varer sendes til:

Rosa’s Butik

Stampesvej 43

7100 Vejle

Varen skal leveres i samme stand og mængde med original emballage som ved modtagelsen. Varen skal være ubrugt, lugtfri (fri af lugt fra parfume, mados, røg, husdyr, fri af mug, fugt og lign) således at handelsværdien er den samme, som den var da den blev sendt fra vores lager.

Du skal sende varen senest 14 dage efter du har meddelt din fortrydelse for at påberåbe dig returret.

Vedlæg faktura som dokumentation for dit køb.

Du afholder selv udgifter til fragt og ansvaret for forsendelsen er din egen. Rosa’s Butik kan ikke stilles til regnskab for bortkomne pakker. Vi anbefaler derfor, du sender din pakke med track and trace. Vi modtager ikke pakker sendt pr efterkrav eller pakker uden omdeling.

Når vi har modtaget varen retur og har sikret os, at den er i orden, betaler vi dit købs beløb retur til det kort som, du har indbetalt på.

 

Reklamation

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen opstået inden 24 måneder fra købet af varen. Reklamationsretten dækker ikke specialtilvirkede varer, slitage, knuder på garn, garn der fælder eller drysser, forkert brug af varen, forkert vask, manglende vedligeholdelse og voldelig eller skadeforvoldende brug af varen.

Du skal senest 2 måneder efter du har konstateret fejlen meddele det til Rosa’s Butik eller bortfalder reklamations retten.

Ønsker du at gøre brug af reklamationsretten skal du sende en mail til kontakt@rosasbutik.dk.

Din mail skal indeholde følgende:

  • Skriv Reklamation i emnefeltet

  • Navn og adresse

  • Købsdato og dato for hvornår du opdagede fejlen

  • Præcis og detaljeret beskrivelse af fejlen

  • Dato

Du vil herefter blive kontaktet af os. Oftest vil vi bede om, at du returnere varen til os for yderligere inspektion. Du skal i den forbindelse vedlægge fakturaen for dit køb. Er reklamationen berettiget vil vi ombytte varen, reparere varen eller refundere købsbeløbet afhængig af den konkrete situation. Du skal selv afholde udgiften til retur fragt i første omgang. Vi anbefaler du sender varer med track and trace, idet Rosa’s Butik ikke kan holdes ansvarlig for bortkomne pakker. Ligeledes skal retur pakker sendes med omdeling. Vi dækker naturligvis rimelige fragt omkostninger såfremt reklamationen er berettiget. Er reklamationen ikke berettiget skal du selv afholde udgiften til fragt og selv afholde udgiften til genforsendelse.

Efter aftale med Rosa’s Butik sendes reklamations varer til

Rosa’s Butik

Stampesvej 43

7100 Vejle

 

Persondatapolitik

Når du handler hos Rosa’s Butik skal du opgive navn, adresse, telefon nummer og e-mail adresse. Disse oplysninger er nødvendige for os, for at kunne levere varer til dig. Vi videre giver ikke dine personlige data til tredje part undtaget transportfirmaer og logistik partnere.

Vi har ikke adgang til de indtastede oplysninger i forbindelse med betalingskort. Disse oplysninger håndteres krypteret.

Vi anvender cookies, som er en lille fil der gemmes på din egen computer. Denne gør det nemmere at genkende dig igen, når du handler hos Rosa’s Butik. Du kan til enhver tid slette cookies på din PC

 

Forbehold

Vi tager forbehold for trykfejl, tastefejl, udsolgte varer, varer i restordre, prisændringer, moms og afgiftsændringer. Eventuelle tilbud gælder sålænge lager haves.

Vi forbeholder os ret til at ændre og opdatere regler og retningslinjer på denne website. Vi forbeholder os ret til at afvise din ordre. Det kan være i forbindelse med mistanke om svindel med kreditkort eller ved prisfejl, der kan vlre til byrde for en af parterne.